duminică, 31 ianuarie 2010

"Sous Ton Regard. Le Combat De Gregory Continue''



In noiembrie 2009 a aparut a2a carte despre Gregory Lemarchal, srisa de data asta de mama lui (prima a fost scrisa de sora lui si s-a intitulat "Fratele meu, Artistul").
Prefata este emotionanta: "Am fost amputata in 30 aprilie 2007.Luandu-l pe Gregory la aproape 24 de ani, mucoviscidoza a luat deasemenea si o parte din mine.Totusi, chiar daca simt un gol imens, stiu ca este aproape si ma ghideaza.In fiecare zi, sub privirea sa, ma trezesc si continui lupta.Fiul meu a castigat Star Academy in 2004 si a devenit un artist recunoscut, dar victoria sa cea mai importanta a fost sa traiasca o viata normala. Sa mearga la scoala,sa practice sport, sa-si faca meseria cu pasiune, sa cunoasca dragostea profunda a unei femei, sa-si faca planuri de viitor...Nu am nevoie sa-i aduc un omagiu lui Gregory, sau sa-i construiesc legenda.Daca am scris aceasta carte, este pentru a face cunoscut mai bine prin intermediul lui curajul de care au nevoie toti cei care se confrunta zilnic cu aceasta teribila maladie dar deasemenea si cu privirea celorlalti. Daca am povestit despre aceste suferinte, rasete si sperante, este pentru ca fiul meu nu a avut timp sa cunoasca constiinta de sine. Gregory a crescut cu certitudinea ca cel mai frumos mod de a se gandi la viitor este sa creada in visele sale.Al meu este sa cred, cu toata puterea, ca intr-o zi mucoviscidoza nu ne va mai desparti de cei pe care ii iubim. "

Niciun comentariu: