marți, 15 iulie 2008

Interviu NRJ12 inedit - mai 2006




"As fi vrut sa-ti ofer ce este mai bun din fiinta mea
In loc sa plec..."
Ca urmare a disparitiei cantaretului pe 30 aprilie anul trecut, aceasta emisiune aduce un omagiu lui Gregory Lemarchal propunandu-va un interviu realizat in mai 2006 cu ocazia unui "NRJ music tour", el ramane inedit pentru televiziune si ne permite sa descoperim sau sa redescoperim un artist prea devreme disparut.

Primul meu turneu, suntem la 3 zile de la debut deci simt stresul din plin, dar este un stres "bun"!
Ne-am pregatit in studio timp de 2 saptamani, am revazut putin toate titlurile si toate preluarile care dau culoare spectacolului, precum "SOS..." pe care m-ati vazut deja cantandu-l, "Show must go on" pe care l-am preluat impreuna cu colegii de la star academy anul trecut si care-mi place mult.Pe celelalte va las sa le descoperiti.Cum este un prim turneu, publicul va asculta melodiile live, deci nu este nevoie sa refacem orchestratia si aranjamentele, dar va fi tot ceea ce face parte dintr-un live: emotia, energia, va fi tot ceea ce trebuie sa fac pentru public.
Te face sa vibrezi posibilitatea sa urci in sfarsit pe scena salii Olympia?
Am fost deja acolo de cateva ori pentru a vedea spectacole, dar este adevarat ca se petrec niste lucruri (deosebite) in acea sala, deci o sa-ti impartasesc impresiile mele de indata ce o sa le am, pentru moment nu sunt decat semne de intrebare in mintea mea, obligatoriu exista putina incertitudine dar ce fericire sa poti canta in aceasta sala.
Este evident ca voi simti o presiune imensa dar imi place mult si cand stiu toti artistii care au trecut prin aceasta sala, sa pot sa ajung acolo intr-o zi este deja o forma de recunoastere pentru mine.
Pe Lucie am descoperit-o de-a lungul albumului sau, acum mai mult de 1 an.Am descoperit-o si m-am indragostit de ea, artistic vorbind.Apreciez foarte mult talentul sau dar deasemenea, de cand am cunoscut-o, si personalitatea sa, este intr-adevar de o simplitate incredibila.Ne-am intalnit cu ocazia turnarii clipului la Londra, ne-am revazut apoi pentru promo-uri si acum tinem legatura prin mesaje, asta ma face sa-mi imbunatatesc engleza, nu este rau deloc.Este o fata adorabila si sunt intr-adevar foarte mandru ca am putut realiza acest duo cu ea, am vazut imediat ca o frumoasa complicitate se va crea intre vocile noastre.Complicitatea asta nu este doar artistica, este de asemenea si umana si asta poate ajuta, asta da impresia de a duce la un bun rezultat.
Exista intotdeauna zeci si zeci de persoane care ma sustin si este foarte important sa stiu ca atunci cand ne deplasam, ca este in Franta sau in afara ei, avem intotdeauna fani pe care putem conta pentru a ne sustine.Inca o data , le pot spune multumesc.

2 comentarii:

Laura spunea...

Ai un blog foarte frumos! Mersi! :) Imi pare foarte rau ca nu putem asculta melodii noi ale lui Gregory...si acum intru pe internet si caut daca a aparut ceva nou de la el...inca nu-mi vine sa cred ca asa un om si asa o voce s-au stins pentru totdeauna!

mik spunea...

Multumesc pentru cuvintele frumoase, si eu simt la fel...Uite ca totusi a aparut ceva nou, desi nu asa cum ne-am fi dorit(nu ca nu ar fi frumoase melodiile ci pentru ca ar fi fost altfel daca Gregory ar mai fi trait si i-ar fi permis sanatatea sa mai inregistreze noi melodii).