vineri, 13 iunie 2008

Hits & Co, 18 Noiembrie 2006



Dupa lansarea albumului "Je deviens moi" si hituri precum ""Ecris histoire" sau "Meme si" in duet cu Lucie Silvas, Gregory a umplut de 4 ori Olympia.Un prim album live a fost scos pe piata de cateva saptamani, ocazie cu care ne va spune cateva cuvinte.

Efectiv este primul album si am vrut sa fac acest prim turneu fara live, pur si simplu pentru ca nu mi-am propus, sunt un debutand in aceasta meserie, era primul meu concert deci...directorul meu artistic a vazut primul spectacol si mi-a zis "asculta, asta suna diferit,si vreau sa vedem ce putem face, pentru ca mi-ar placem sa facem un spectacol live, de ce nu". Cand mi-a zis asta am zis "cu placere" si in 2 saptamani era totul gata.Apoi au urmat cele 3 seri la Olympia iar inregistrarea a avut loc la sfarsitul lui mai.Sunt amintiri de neuitat.Imi amintesc momentul cand am ajuns cu masina in fata salii, am vazut numele meu scris pe frontonul Olympiei.Cele 2 minute care preced intrarea pe scena, cand se ridica cortina si se simte caldura si dragostea publicului care te asteapta cu nerabdare, astea sunt momente de neuitat, mai ales ca in momente de acest fel incepi sa te gandesti la o gramada de lucruri din trecutul tau si iti spui ca parcursul a fost frumos si sa te gasesti acolo in acea seara in acea sala mitica este fantastic. Scena este o senzatie in care nu-ti spui "o sa fac asta", altfel iti pierzi naturalul.Pe scena te lasi transportat de public, de cantec, de interpretare.Asta nu trebuie sa fie la fel in fiecare seara, trebuie sa te lasi purtat si sunt cantece precum "the show must go on" care ajuta intradevar sa te abandonezi.Nu foloseste la nimic sa iti spui "daca fac asta va merge totul bine", ca sa fii tu insuti trebuie sa uiti de tine pe scena.Este important.Am vrut sa arat oamenilor ca ceea ce am facut nu este decat varieteu simplu.Am avut muzicieni formidabili in jurul meu si pentru un prim turneu am avut totul! Am avut acel live la Olympia, am avut muzicieni foarte cunoscuti si talentati si a existat o reala osmoza intre noi.Le spuneam "abandonati-va, cantati cum simtiti".Asta este in plus intr-un live, fata de ceea ce este intr-o inregistrare.Trebuie sa afci lucruri in plus pentru public si pentru tine insuti si asta am incercat sa facem.Este adevarat ca este mai rock decat soundul albumului dar eu cred ca asta merge bine cu ideea de concert si din ce aud in jurul meu, ne vom indrepta mai mult spre acest stil deci, cu atat mai bine.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Multumesc pentru ca faci accesibila muzica lui Gregory si ascultatorilor romani. Mai ales ca ai tradus textele...de interviuri ce sa mai zic...Superb! Astfel si cei care nu stiu franceza pot descoperi ce persoana minunata a fost Gregory. Mi-ar fi placut sa fac si eu asa ceva, dar nu prea am timp...in schimb mi-am innebunit toti prietenii cu muzica lui. Inca o data multumesc pentru ce faci pentru Greg!

Mihaela - Timisoara

mik spunea...

Multumesc eu pt apreciere.
Ce pot sa zic...Gregory, povestea lui mi-au schimbat viata...si nu sunt doar vorbe in vant.Am simtit nevoia sa fac asta, desi nu stiu prea multa franceza...

Anonim spunea...

O voce de inger....merci ca ai facut acest site...aici in Romania are cu siguranta multi fani care vor sa afle mai multe despre el.Felicitari pentru acest site

Alexandra-Bucuresti